Utolsó kommentek

  • hölgyválasz: "A szavazópolgárok hatalmas többsége távol maradt a szeptember 20-i Gyurcsány-féle "Demokratikus C... (2008.09.22. 19:05) Passzív rezisztencia
  • Higgadt Blogger (törölt): Igazad van. Alakítottam a szövegen. (2008.09.22. 13:56) Passzív rezisztencia
  • Tamás: "Annak, hogy minden lehető módon igyekszik kibújni mindennemű adó megfizetése alól, van egy - talá... (2008.09.22. 10:56) Passzív rezisztencia
  • Utolsó 20

Tarka magyar :-(

2008.09.24. 10:02 - Higgadt Blogger (törölt)

Igen, én is az vagyok. Tipikus Kelet-európai keverék. Nem Turul-hívő, nem Árpád-sávos. És mégse megyek oda. No nem azért, mert a "tarka magyar"-ról nekem a nemes " Talpra Magyar!" helyett inkább a sértő  "magyar tarka" jut az eszembe... Kifejtem hogy miért.

"Ezúton is kinyilvánítom, hogy elítélem az erőszak és a kirekesztés minden formáját." (részlet a felhívásukból)

Hát ez gyönyörű! Mindennemű erőszakot, kirekesztést elítélni csodálatos, könnyfakasztóan nemes cselekedet. Peace, Love, Freedom, Happiness! Máris lelkes vagyok. És átölelem a közöttetek lebzselő, a férfivécében kisfiúkra leskelődő homokost, az ismeretterjesztő célzattal füvet árusító pirosszemű okostojást, a pszichobiz hittérítőt, a hazug politikust, az állami támogatást lenyúló főcigányt, és az egész, csodálatos tarka társaságot.

Vagy nem. Én kisember vagyok.  Nevezz nyugodtan kispolgárnak! Fizetem az adóimat. Ezért cserébe rendet akarok. Közbiztonságot. A dolgozó ember támogatását a naplopók helyett. Törvényességet. Törvény előtti egyenlőséget, azaz zéró pozitív, zéró negatív diszkriminációt. Majd ha ezt tűzitek a zászlóra, majd ha kiseprűztétek magatok közül a fent felsorolt gazembereket, akkor szóljatok, ti vitrindemokraták. Majd akkor közétek állok. Újra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://higgadt.blog.hu/api/trackback/id/tr8678898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása